Weekly Updates 20240604 — Earbuds Firmware Upgrade & Android App Download link


  • Hello iKKO Community,

    We have some exciting updates for you this week!

     

    1. Earbuds Firmware Upgrade: We are thrilled to announce a firmware update for our earbuds. This update brings enhancements to sound quality, sound profiles, and Bluetooth connectivity.

    Please follow the steps to update:

    1. Preparation:
      • Make sure your ActiveBuds are connected to the Internet;
      • Plug in your ActiveBuds to the charging cable to activate the update process;
    2. Slide up the case.
    3. Tap on "update earbuds."
    4. Follow the on-screen instructions to complete the process.

              Update

    The earbuds should automatically reconnect to the case after the update is complete. If they do not reconnect, please press and hold each earbud for 3 seconds to restart them and put them in the case. You will hear a "beep" sound indicating successful pairing.

    We highly recommend updating to enjoy the enhancements.😄

     

    2. Android App Download Link: As announced last week, we have released a new version of our Android app. Besides your mobile app store, you may also download the latest version via the provided Google Drive link

    Have a wonderful week, everyone!



  • Le lien drive donne sur un dossier vide il ni a pas d'application dedans a télécharger 


  • Salut @Badreddine, merci infiniment de nous avoir prévenus!

    Pendant que nous examinons le problème, pour ceux qui ont besoin du fichier, veuillez nous envoyer un e-mail à support@ikkoaudio.com ou envoyez-nous un message privé, et nous vous enverrons un autre lien.


  • Thanks for the friends who let us know the Google Drive link provided leads to an empty folder.

    While we investigate the issue, for people who need the Android App download file, please email us at support@ikkoaudio.com or send us a private message, and we will send you another link.


  • How long it is supposed to last the update? Because I'm stuck on this stage for more them 10 minutes.

     


  • @Raimundo 

    5 à 10 minutes dure la mise à jour 

    Je pense c'est bloqué chez toi ou à du mal à télécharger. 


  • @Raimundo Salut!

    Normalement, le processus de mise à jour prend entre 5 et 8 minutes. Si cela prend plus de temps (plus de 30 minutes), nous vous recommandons de redémarrer l'appareil et de répéter la procédure.

    Veuillez nous informer si le problème persiste. Nous restons à votre disposition pour toute aide supplémentaire.

     

    @Badreddine Merci de nous aider à répondre aux questions des amis de la communauté !

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    @Raimundo Hello!

    Normally, the update process takes between 5 and 8 minutes. If it takes longer (more than 30 minutes), we recommend restarting the device and repeating the procedure.

    Please let us know if the problem persists. We remain at your disposal for any further assistance.

     

    @Badreddine Thanks for helping us answer questions from friends in the community!

     


  • Après avoir téléchargé l'application et installé impossible de crée un compte y'a un message d'erreur quand j'appuie sur create account qui dit  : 

    The verication code is incorrect or has experid !


  • @iKKO I already tried a few times, and still nothing, it only goes to a 1/5 or less of the completion bar, and it doesn't complete the update 😓.


  • @Raimundo réinitialise le et apres réinstaller pour voir si ça marche ou pas .


  • @Badreddine I have tried this, in 4 different WiFis (home, work, family and other), but finally manage to update through 4G, I didn't have one on my case, and got hand on one, which worked...


  • @Raimundo très bien ta régler ton problème. 


  • @Badreddine 

    Nous avons entendu dire que notre équipe d'assistance vous a aidé à résoudre le problème avec l'application.

    Pourriez-vous nous confirmer si le problème a été entièrement résolu et si vous pouvez désormais utiliser votre compte sans difficulté ?


  • @iKKO oui mon problème est résolu et je peut me connecter son problème merci .


  • Google雲端也是要收費的嗎


Please login to reply this topic!